Sunday, January 29, 2012

خودکشی جوان ایرانی‌ در کمپ پناهندگی در آلمان


Saturday, January 28, 2012

از نگاه این حکومت ما همه شریکان این جرم هستیم، همه ما در فضای مجازی محارب هستیم.

چگونه یک وبلاگ نویس فقط بخاطر اینکه تفکراتش را در وبلاگش مینوشته جرمش محاربه با خداست ولی‌ کسانیکه که تمام سرمایه مردم را به تاراج میبرند و قاتل جوانان سرزمین مان هستند و اجازهٔ شکایت به هیچ کسی‌ نمیدهند و دهان هر مخالفی را با شدیدترین برخوردها می‌بندند آزادانه این سرزمین را میدان عقده گشائی‌های خود کرده اند، چرا باید یک جوان که تنها دل‌ خوشی اش نوشتن دلنوشته‌هایش در فضای مجازی است به دار آویخته شود؟ چرا باید اینگونه به نام خدا جان یک انسان را بگیرند؟ لحظه‌ای خودرا در آن شرایط فرض کنیم، از نگاه این حکومت ما همه شریکان این جرم هستیم، همه ما در فضای مجازی محارب هستیم.

صدور حکم اعدام و ابد برای دو تن از فعالین سایبری

در تداوم روند صدور احکام مرگ توسط قاضی صلواتی، رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران طی هفته‌های اخیر، مهدی علیزاده، طنز نویس و فعال سایبری نیز به اعدام محکوم شده است.

In the latest confirmation of a death sentence on a blogger or website designers, web developer and humorist Mehdi Alizadeh Fakhrabad has been condemned by Judge Abolghasem Salavati on charges of "mohareb" (war against God).

حسن سی سختی، برنامه نویس و فعال سایبری که در پروژه موسوم به مضلین توسط اطلاعات سپاه در شیراز بازداشت شده بود از سوی دیوان عالی کشور به حبس ابد محکوم شد.

Sunday, January 22, 2012

تحریم و اختلاس تا دلار دوهزار تومانی دستاورد سال جهاد اقتصادی

پس از اختلاس بزرگ ۳ میلیارد دلاری و خروج این مبلغ از کشور بهمراه تحریمهای پی در پی ، نفسهای اقتصاد بیمار کشور را به شمارش انداخته تا آنجا که ارزش ریال فقط در یک هفته بیش از پنجاه درصد افت داشته، پس از اعمال تحریمهای نفتی قیمت ارز بیش ازپیش بالا خواهد رفت که تمام هزینهٔ این سؤ مدیریت و سیاستهای اشتباه بر دوش مردم خواهد بود. تورم، قحطی و رکود در بازار و ورشکستگی کارخانه ها و مشاغل آزاد از پیامدهای این شرایط است که در آینده نزدیک دامنگیر تمام اقشار جامعه خواهد شد. اینها همه از دستاوردهای حکومت اسلامی در سال جهاد اقتصادیست، این مسائل عمق ماهیت این حکومت و رهبری آن را بیشتر روشن می کند