Saturday, April 30, 2011

امشب چنان الله اکبر میگویم تا به گوش میر حسین عزیزم برسد

امشب چنان الله اکبر میگویم تا به گوش میر حسین عزیزم برسد

Thursday, April 28, 2011

روسيه، چين و لبنان مانع از تصويب بيانيه عليه سوريه شدند

چین و روسیه حامیان دیکتاتوری باز هم زهر خود رو ریختند واین بار خیانت خود را علیه ملت سوریه نمایان کردند





----------------------------------------------

خبرگزاری فارس: شورای امنیت سازمان ملل در نشست شب گذشته خود با توجه به مخالفت روسیه، چین و لبنان با دخالت در امور داخلی سوریه، در تصویب بیانیه‌ای در محکومیت دولت سوریه ناکام ماند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «وزگلاد»، شورای امنیت سازمان ملل نتوانست بیانیه مربوط به محکومیت دولت سوریه را در مورد برخورد شدیداللحن با اعتراض کنندگان خیابانی تصویب کند. روسیه، چین و لبنان با دخالت بین المللی در امور داخلی سوریه مخالفت کردند.

البته این عدم توافق در سطح شورای امنیت مانع از آن نخواهد شد که اتحادیه اروپا به‏صورت یک‎جانبه تحریم‌هایی را علیه دولت سوریه اعمال کند.

مباحثات دوساعته شب گذشته بین اعضای شورای امنیت سازمان ملل نتوانست به یک موضع‌گیری واحد در خصوص اوضاع سوریه منجر شود. در نهایت شورای امنیت مانند هفته گذشته در مورد یمن، نتوانست بیانیه ویژه‌ای در مورد اوضاع سوریه صادر کند.

مبتکر اصلی برگزاری این نشست برخی کشورهای غربی بودند که درصدد محکومیت اقدامات دولت سوریه در سرکوب مخالفین در این کشور بودند. ولی روسیه، چین و لبنان -تنها کشور عرب عضو غیردائم شورای امنیت – با این اقدام مخالفت کردند.

“الکساندر پانکین ” معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در سخنرانی خود در این نشست موضع کشورش را این‌گونه تشریح کرد: به عقیده مقامات مسکو اوضاع کنونی در سوریه، به‏رغم وخامت آن و درگیری‌ها بین نیرو‌های مخالف و نظامیان دولتی، تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی به‏شمار نمی‌رود و نیازی به دخالت بین المللی در امور داخلی این کشور نیست.

وی یادآور شد: نمی‌توان این واقعیت را نادیده گرفت که خشونت‌ها در سوریه جنبه یک‏جانبه نداشته و در برخی از شهرها حملاتی به پست‌های نگهبانی و مراکز نظامی صورت گرفته و نیروهای پلیس این کشور هم در درگیری‌ها کشته شده‌اند.

این دیپلمات بلندپایه روس تاکید کرد که آنچه برای امنیت منطقه تهدید واقعی است، دخالت خارجی در اوضاع داخلی سوریه، به‏ویژه جانبداری از یک طرف این مناقشه خواهد بود.


Tuesday, April 26, 2011

ملکته داریم

رئیس جمهور ۲۴ میلیونی نمی‌تواند معاون اول خودش را انتخاب کند، ملکته داریم

Tuesday, April 19, 2011

حالم بد است .

حالم بد است .
حالم بد است ای مردم ، حالم بد است.
حالم بد است ، از رفتارهایتان حالم بد است ، از طرز رانندگیتان ، از صفهای صد شاخه تان ، از هجوم تاتارگونه تان به جعبه خرما یا شیرینی خیرات شده ، از برخورد و نگرش تان نسبت به جنس مخالف ، از داشتن غیرتهای بی مورد راجع به خواهر و مادرتان و بی غیرتی محض راجع به عزیزان دیگران ، از تحلیلهای سیاسی و اقتصادیتان در تاکسی ، از رد و بدل کردن بلوتوث های غیر اخلاقی ، از زیر پا گذاشتن حریم خصوصی دیگران ، از آشغال ریختنتان در خیابان ، از قابلیتتان برای تبدیل صحنه تصادف به محل قتل ، از عملهای زیبائی ، از تعارفهای بی موردتان ، از غیبت کردنهای کثیرتان ، از تغییر نظرهای یک ساعته تان ، از بی تفاوتیتان نسبت به کودکان کار ، از جو حاکم بر ورزشگاه هایتان ، از مرگ بر گفتنها و درود فرستادنهای بی پشتوانه تان ، از انتخاب دوست پسرتان بر مبنای نوع خودرو اش ، از چاپیدن یکدیگرتان ، از قسم ها و دروغهای بی حد و حصرتان ، از بی مطالعه بودنتان ، از تن دادن و دل ندادنتان ، از ذوب شدنتان در فرهنگ غرب و فراموش کردن زبان مادریتان ، از رفتارهایتان در پاتایای تایلند و آنتالیای ترکیه ، از عدم رعایت نظافت شخصیتان ، از مدرک گرا بودنتان ، از کلاس گذاشتنهای بی موردتان ، از اینکه اون ور دنیا زندگی میکنید و دلتان الکی تنگ میشود و حسرت میخورید! ، از اینکه اینجا یک خیابان با هم فاصله دارید ولی سراغ همدیگر رو نمیگیرید ، از جوکهای قومیتیتان ، از نژاد پرستیتان ، از خواب دو هزار و پانصد ساله تان ، از ادعاهای گزافتان راجع به مشاهیر ایران و ندانستن تاریخ تولدشان ، از مصرفگرا بودنتان ، از قسطی خریدن بنزتان برای فخر فروشی ، از رقصیدنتان در مهمانی با روسری ، و از ....

باید از حرفای مجتبی ذوالنور درس گرفت

همانطور که مجتبی ذوالنور تو حرفش گفت "مدیریت فتنه به خارج از کشور منتقل شد، که در خارج هم به دلیل اختلافات گسترده بین خودشان و عدم ارتباط با داخل کشور، دیگر توان چندانی در هدایت جریان فتنه ندارند."

پس چرا متحد نشیم ؟ بیاید برای یک بار هم که شده اختلاف بین خودمونو بذاریم کنار، تنها نقطه ضعف ما می‌تونه به نقط قدرتمون تبدیل بشه و این تکثر عقاید می‌تونه به نفعمون باشه، بیاید مبارزه باهم و رو در روی هم رو بذاریم کنار و در کنار هم و توی یک جبهه با دیکتاتور مبارزه کنیم

Sunday, April 17, 2011

۱۱اردیبهشت

ما که اطلاع رسانی نمی‌کنیم برا ۱۱ اردیبهشت، پس بعدش اگه خبری نشد حق قر زدن نداریم

این به اون‌ها بود که همیشه قر میزننو هیچ کاری نمیکنن

Friday, April 15, 2011

امروز روز شصتم بود که موسوی تو حصر بود

Friday, April 8, 2011

اون اردوگاه کذایی رو تعطیل کنید، لجاجت کافیست,مجاهدین عزیز یکبار هم فکر کنید

آیا کافی‌ نیست کشته شدن، آیا کافی‌ نیست پایمال شدن حق جوانانی که آنجا بدنیا آمدند، آیا کافی‌ نیست پاشیدن بذر نفرت بین هموطنانمان، آیا کافی‌ نیست فریفتن خودمان. اردوگاهی که به اسم همسر اول مسعود رجوی، اشرف نامگذاری شد ۲۵ سال زندانی برای مغزها و جان‌های مردان و زنانی بود که خواسته یا ناخواسته بدام افتادند، حال کودکان آنها، جوانانی مثل من و شما هستند بدون هیچ انتخابی مجبور به زندگی‌ در آن اردوگاه ، آیا کافی‌ نیست پا فشاری بر این باطل؟ بیایید و به فرزندان خود رحم کنید، مجاهدین عزیز یکبار هم فکر کنید

Wednesday, April 6, 2011

ناموسی به نام بالاترین

اخیرا در بالاترین بد اخلاقی‌‌ها و اختلافاتی رو مشاهده کردم که وظیفه دیدم در قالب یک لینک بیان کنم، حال ممکن است مانند باقی‌ بد رفتریها بدون کوچکترین اهمیتی به مرداب لینکها فرستاده شود، ولی‌ این هشتار از باب وظیفه است.

در نظر‌های دوستان دعوا‌هایی‌ اخیرا شکل میگیرن همانند دعواهای ناموسی، بد اخلاقی‌‌هایی‌ شکل می‌گیرد گویی عده‌ای خودرا نماینده و حافظ حیثیت گروهی دیگر میدانند ، تعصب‌های بیمورد و خورد کردن نظرات و عقاید دیگران هرچند نظر و عقیده آنها اشتباه و باب میل ما نباشد نیاز نیست با بد اخلاقی‌ و بی‌ احترامی پاسخ داده شود، برای نمونه دوستی‌ امروز عضو بالاترین شده بود که زهرا رهنورد را پر افتخار‌ترین زن تاریخ ایران میدانست، بهتر نبود بجای منفی‌ باران کردن این عزیز و تحمیل عقاید خود سعی‌ در روشن کردن فضا برای این دوست تازه وارد میکردیم، ایراد کار او را توضیح میدادیم و دعوت به اصلاح لینک و توضیحات میکردیم (هرچند که نظر این کاربر خلاف قانون باشد یا نباشد)، آگاهی‌ بخشی و آموزش خیلی‌ مؤثر تر از مجازات و تخریب طرف است.

عده‌ای از دوستان که اعتبار بیشتری دارن هم مثل برادران فعال بسیجی‌ دور میگردند در خیابانهای لینکها که مشکلات قانونی کاربر هارو گزارش کنند، از یک علامت تعجب بیشتر تا انواع مشکلات دیگر که همه با آنها برخورد کردیم.

در بسیاری از نظرات دیده ایم عزیزان فکر میکنند نمایندهٔ سبزها یا سلطنت طلبها یا ... ، عزیزان شما یک نفرید و به اندازهٔ یک نفر حق نظر دادن دارید و این حقو به دیگران هم بدید که خودشونو سبز بدانند و هم نظر با شما نباشند

بعضی‌ از کاربران هم عادت کردن به پاشیدن بذر نفرت و تنفر، بجای این بد اخلاقی‌‌ها بیایید نظر خود را در قالب نقد بیان کنیم،

در آخر اینکه میشود از ایراد‌های کوچیکه همدیگه بگذریم و بیشتر بهم گوش کنیم

Sunday, April 3, 2011

حضور هیلاری کلینتون در برنامهٔ نوبت شما و پارازیت برای ارتباط و پاسخ به ما (۱۳ تموم شد ولی‌ خبر هنوز هست)

بعضیا فکر کردن که اینا دروغ ۱۳ هستش (مثل خود من) ولی‌ مثل اینکه قضیه جدیه و باید بیشتر بهش بپردازیم،
از اونجا که بالاترین بین رسانه‌های خبری مهم است و بازتاب داره از دوستان می‌خوام که سوال هاشونو همینجا بپرسن،
در ضمن از این هدف آمریکا باید برا جنبش استفاده کنیم، پس این قضیه‌رو جدی بگیریم تا از دست نرود ...
(برای اینکه بفهمید خبر درسته یه سر بزنید به فیسبوک پارازیت و نوبت شما)